1. Om oss og kontaktinformasjon

“DreamDigitally.no” representeres av Dreamdigitally Nausherwan, med organisasjonsnummer 932 206 390. Ta gjerne kontakt med oss for spørsmål, support eller andre henvendelser via e-post: info@dreamdigitally.no.

2. Betalingsinformasjon

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

3. Leveringsinformasjon

Vi estimerer at leveringstiden for varer og tjenester vil være 2-3 dager fra bestillingsdatoen, avhengig av produktets eller tjenestens natur samt mottakerens lokasjon. Mer detaljert informasjon om levering vil bli oppgitt ved kjøpstidspunktet.

4. Angrerett

Du har rett til å angre på kjøpet ditt innen 14 dager etter mottak av varen. For å utøve angreretten, vennligst kontakt oss på info@dreamdigitally.no.

5. Reklamasjonsrett ved mangel på varen

Skulle det oppstå mangel ved varen eller tjenesten, har du rett til å reklamere innen 2 år. For å fremme en reklamasjon, vennligst send oss en detaljert beskrivelse av mangelen til info@dreamdigitally.no, så vi kan guide deg gjennom prosessen.

6. Konfliktløsning

Skulle det oppstå en konflikt, ber vi deg først ta kontakt med oss på info@dreamdigitally.no for å søke en løsning. Dersom vi ikke kommer til enighet, kan saken eskaleres til Forbrukerrådet. Vi følger Forbrukertilsynets retningslinjer for konfliktløsning. Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.