Retur- og refusjonspolicy

Ikrafttredelsesdato: 13. september 2023

Hvordan får kundene returmerkelappen?

For defekte produkter – Dette skjer når produktet er feil, skadet av transportøren eller defekt på annen måte. Kundene vil få returmerkelappen i esken. Kundeangring – Dette skjer når kunden kjøper feil produkt, det ikke passer, eller de ikke lenger ønsker varen. Kundene vil få returmerkelappen i esken.

Returperiode

Vi forstår at noen ganger møter ikke varer forventningene dine. Derfor tilbyr vi en 14-dagers returpolicy, som lar deg returnere kvalifiserte varer innen 14 dager etter mottak av bestillingen din.

Kvalifikasjonskriterier

For å være kvalifisert for retur må varen være i ny tilstand som da du mottok den – med merkelapper, og i sin originale emballasje. Vennligst inkludér kvitteringen eller kjøpsbeviset med din returforespørsel; du får disse kvitteringene inne i pakken.

Starte en retur

For å starte en retur, vennligst kontakt oss på info@dreamdigitally.no og oppgi bestillingsdetaljer og årsak for returen. Når returen din er akseptert, vil vi gi deg instruksjoner. Vennligst merk at returer sendt uten forhåndsgodkjenning ikke vil bli akseptert. Du må sende returproduktet til vår forretningsadresse – Dream Digitally, Jens Bjelkes gate 82, 0652 Oslo, Norge.

Skader og problemer

Ved mottak av bestillingen din, vennligst inspiser den. Hvis varen er defekt, skadet, eller hvis du mottar feil vare, kontakt oss umiddelbart på info@dreamdigitally.no. Vi vil raskt evaluere problemet og jobbe for å rette det opp.

Ikke-returnerbare varer

Vi har ingen ikke-returnerbare varer.

Bytter

Vi tilbyr ikke bytte av produkter på dette tidspunktet. Du kan returnere produktet i henhold til vår retur- og refusjonspolicy.

Refusjonsprosess

Ved mottak og inspeksjon av returen din, vil vi varsle deg om godkjenningsstatusen for refusjonen din. Hvis godkjent, vil refusjonen bli behandlet innen 12-14 virkedager og kreditert din opprinnelige betalingsmetode. Vær oppmerksom på at det kan ta ytterligere tid for banken eller kredittkortselskapet ditt å behandle og registrere refusjonen.

Kontakt oss

Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden returen din ble godkjent, og du ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss på:

Forretningsmail: info@dreamdigitally.no

Forretningsadresse: Jens Bjelkes gate 82, 0652 Oslo, Norge

Vi setter pris på din forståelse av vår retur- og refusjonspolicy. Hvis du har spørsmål eller bekymringer, vennligst ta kontakt med oss når som helst.